2013. január 17., csütörtök

17. fejezet

Sziasztok :) Mivel összejött az az 1 komi :) szóval itt a rész :) nagyon boldog vagyok attól az egy kommentől és, hogy már rendszeresen van ezért a mai részbe van egy kis csábítás xD nem túl sok de azért ennyi kell az izgalmakhoz :P Szombaton jön az új rész 
Jó olvasást mindenkinek Puszi Gigi :)


                                                      xx  Louis szemszöge: xx

Hallottam, hogy cseng a telefon ezért kimentem a nappaliból, hogy felvegyem, mert senki sem törte magát, hogy felvegye.
- Igen? – szóltam bele és a portáról kerestek, hogy meg jött a limuzin értünk. Gyorsan elmentem még a fürdőbe, hogy meg nézzem magam. Nem vittem túlzásba a bulis szerkóm egy piros csíkos póló és egy világos farmer. Már jobban néztem, ki mint délelőtt. Teljesen kicserélődtem elég volt, hogy csak látnom. Gondolataimból egy füttyentés zökkentett ki. Valószínű megjött GI. 
- Srácok itt van értünk a limuzin. – és itt kész voltam megláttam a csajt egy fekete szűk ruha volt rajta hátul csak lapockájánál találkozott pár pánt, de egyébként teljesen lehetett látni a hátát. Gi megfordult és a ruha háromszögformába vékonyodott egész a hasa alatti kis szoknya részig. Hirtelen nem is tudtam mit mondani aztán rá jöttem, hogy kb 5 percig stírölöm a csajt.
- Gi………… ugye tudod, hogy nagyon durván jól nézel ki. – nyögtem ki végül és adtam az arcára egy puszit. Szívem szerint nem oda adtam volna, de már mind egy.
- Srácok menjünk, mert ha nem kezdünk el táncolni hamarosan lebillenek a tűsarkamról. – mondta GI.
Lementünk a kocsihoz és meg sem álltunk a Club Hollywoodig. Gyorsan lepacsiztunk a biztonságiakkal és bementünk. Egy eldugott kis sarkot kerestünk ahova leültünk.
- Na, srácok alapozzuk meg a hangulatot. – kiáltott Marci
- Akkor hozok egy üveg Tequilát. – mondta Gi
- Elkísérlek, mert aztán még valaki elrabol menet közben. – mondtam nevetve GI nek
 Nem vagyok paranoiás, sőt birtoklási mániám sincs, de míg a pulthoz értünk kb 20 pasi csorgatta utána a nyálát. Visszafelé menet még 20.
- Lou minden oké? – kérdezte Liam
- Ja azt hiszem. – mondtam – Nem nincs minden rendben olyan szexy a csaj, hogy nem tudom levenni róla a szemem. Míg a pulthoz értünk 20 pasi bámulta visszafelé szintén, azaz egy piakérésig 40 pasi bámulta meg.
- Louis nem vagy egy kicsit paranoiás. – kérdezte aggódva Liam.
- Menjünk már táncolni. – kiáltott fel GI és magával rántotta Harryt.
- Na, ebből se fog sok jó kisülni. – mondta Zayn és utánuk ment.
- Louis tudom, hogy szép de Gi egy erős független csaj és nem hiszem, hogy díjazná, ha piócaként csüngnél rajta. Hagyd, had élvezze a bulit. Ahogy látom, már eléggé kész van, de ott van vele Harry és Zayn nagy baj nem lehet, és itt figyelik Zotyájék is.
- Gondolod, hogy Harry nem fog vele semmit csinálni? Mind a hárman részegek. – mondtam idegesen.
- És ha csinálnak is valamit? Nem jársz vele Louis! Nem a te felelősséged, sőt ne is foglalkozz vele. Ha így folytatod, elriasztod magad mellől. – mondta mérgesen Liam. Be kellet látnom, hogy igaza van nem a barátnőm MÉG.
- Bocsi, hogy így beleszólok a beszélgetésetekbe, de most Lou neked tetszik GI? – kérdezte Rupi. Én nem válaszoltam neki semmit csak mélyen belenéztem a szemébe.
- Aha, szóval igen. Nem akarlak tesó lelombozni, de a téli szünetbe GI összejött a sulijából az egyik évfolyamtársával.  – folytatta Rupi.
- Akkor Ginek van barátja? – kérdezte meg ezt a fájdalmas kérdést helyettem Liam. Azt hittem ott semmisülök meg. Miért vagyok én ekkora szerencsétlen. Nem jön össze nekem az égvilágon semmi és ez nagyon dühített. Soha nem éreztem egy lány iránt ilyet és most pont van pasija nagyszerű.
- Azért van, hogy Gi kezébe van a telefon, mert mindig SMS- eznek vagy épp telefonálnak. – folytatta Rupi. De mikor befejezte a mondatát meg érkezett a három táncos. Gi volt a legrészegebb. Egyenesen beleesett az ölembe és elkezdett ölelgetni.
- Loububu te vagy az én öribarim. – nyávogta Gi
- Szerintem srácok most jött el az idő, hogy menjünk. – mondta mérgesen Zotya és karon ragadta Gi-t.
- Nem hagyjál békén nem vagy az apám és ne is viselkedj úgy légy szíves. Tudok egyedül is menni. – ordította Gi. Zotya elengedte, és ha nem kapjuk el Liammal tuti elesik a csaj.
- Köszi Lou te vagy az én öribarim. – nyávogta megint.
- Tudom már mondtad. De most gyere, mert aludnod kell. – mondtam neki. Zotya meg fogta a másik karját de Gi megint elkezdett vele kiabálni. Ez így ment, míg ki nem értünk a kocsiig.
- Zotya mondtam hagyjál már békén. – ordított torka szakadtából Gi. – Én Louis mellé fogok ülni, mert ő vigyáz rám és nem rángat, hagyjál békén világos. – Gi teljesen kifordult magából ráadásul a nagy kiabálásra egy csomó fotós és rajongó is előkerült.
- Louis tuszkold már be a kocsiba és húzzunk, mert holnap ebből címlap lesz. – mondta idegesen Niall. Belöktem a kocsiba Gi-t én mellé ültem. A többiek is bevánszorogtak majd George padlógázzal elindult. A hotelig meg sem álltunk. A meleg Limuzin megtette a hatását Gi teljesen kidőlt a vállamon aludt. Harry és Zayn se volt különb. Én és Zotya vittük fel Gi-t Liam és Nuchos és Rupi Zayn-t vitték, mert belőle kitört a verekedhetnék. Gyakran megesik, ha túl sokat iszik a rosszfiú. Harryt Niall és Marci kísérte. Mindenki felkísérte a szobájukba az ittas embereket.
- Zotya hagyjál! – kiáltott rá Gi. Zotya szólt neki valamit magyarul, amit nem értettem.
- Louis ellenem fordult ritkán kérek ilyet de most nem bírok vele. Légy szíves fektesd le. – mondta Zotya az utolsó mondat hangsúlyára nagyon figyelt, hogy ne legyen kétértelmű.
- Oké hátha rám hallgat.
- Köszi Lou. Nagyon makacs most piásan ez még rosszabb. Ha valami gáz van, akkor szólj át és segítek, de ha itt maradok csak rosszabb lesz a helyzet. – mondta Zotya és elment.  Bevittem a szobába Git.
- Fürödj meg addig kutatok neked valami ruhát. – szóltam Gi nek
- Nem kell, köszi, megoldom. – mondta mérgesen és elment fürdeni. Míg fürdött csak bámultam ki az ablakon azon gondolkodtam, hogy, hogy tudnék több időt tölteni Givel. Rá kell jönnöm, hogy amit érzek az valami fellángolás vagy komoly. A gondolataimból egy nagy koppanás zökkentett ki. Berontottam a fürdőbe és Gi ott állt egy törölközőben és a fésűt próbálta felvenni.
- Ne parázz élek még csak a fésű esett ki a kezemből. A forró zuhany jobban megzavart, mint gondoltam. – mondta kicsit kómásan. Nagy erőfeszítésbe telet, hogy kimenjek, de sikerült ezt a képet, ahogy törölközőbe hajol le a fésűért egy darabig nem felejtem el. Nem tudom, mit csinál ennyi ideig a fürdő szobába, de befeküdtem az ágyba és bekapcsoltam a tévét. Kb 20 perc múlva kijött Gi a fürdőből egy halvány rózsaszín trikó és egy fehér bugyi volt rajta. Hirtelen azt se tudtam mi van gyorsan felálltam.
- Louis kérlek, ne hagyj itt estére, félek. – nézett rám kiskutya szemekkel. Nem tudtam nemet mondani ezért rá bólintottam.
- Menj te is fürödj, meg addig keresek valami hordhatót neked is. – mondta GI én meg elmentem Fürdeni.
Igyekeztem a fürdéssel nehogy valami kárt tegyen magába addig, míg nem vagyok ott. Boxert húztam és kimentem. Gi ott feküdt össze kuporodva a bőröndje mellet a földön és látszólag aludt nagyon vicces volt. Oda mentem ölbe vettem és elsétáltam vele az ágyig.
- Nagyon szép szemed van. – sóhajtott fel Gi és átkarolta a nyakam. Nem bírtam nem a gyönyörű barna szemeibe nézni elvesztem benne. Egyre közelebb és közelebb hajoltam hozzá a szám már csak pár milliméterre volt az ajkaitól, de megálltam, mert nem tudtam, hogy akarja-e ő is. Végül ő hozta be a pár milliméteres lemaradást és egy hosszú forró csókba forrtunk össze. Édes puha ajkait mohón csókoltam mintha ez lenne az utolsó csókunk. De legbelül tudtam, hogy ez valami olyasmi. Mert nem helyes, amit most csinálunk, mert barátja van. Lefektettem az ágyra és tovább csókoltam, de tudtam, hogy nem ez így nem jó, de bírtam megálljt parancsolni magamnak. Az ajkai után a nyakát kezdtem csókolni ő beletúrt a hajamba és lábával átkulcsolta a derekam.
- Gi ezt ne itt és ne most. – mondtam neki halkan és zihálva tudtam, ha nem vetek most véget a dolognak, akkor tovább megyünk, és nem akarom, hogy megbánja. Legördültem róla és ott feküdtem mellette.
- Nem Lou. – mondta nagyon halkan szinte alig lehetett hallani a hangját. Rá ült a csípőmre és megcsókolt. Meg fogtam a derekát és közelebb húztam magamhoz. Végül elváltunk egymástól és Gi ott maradt és a mellkasomon aludt el.
                                                        xx Gigi szemszöge xx
Reggel nagyon ramatyul ébredtem fájt a fejem és hányingerem volt. Fel akartam ülni, de nem sikerült, mert nem tudtam nem észrevenni, hogy egy szexi mellkason ébredtem. Felnéztem és Louis volt ott. Gyorsan benéztem a takaró alá. Igen ez elég gáz, de nem igazán emlékszem a dolgokra. Láttam rajtam volt bugyi és trikó Louison meg egy boxer. Szépen lassan felültem egyrészt nehogy felkeltsem Lout másrészt mer nagyon zúgott a fejem. Felálltam és végig néztem Louison ahogy aludt. Nagyon szexi az már biztos. Valami furcsát éreztem a hasamba mintha millió kis lepke elkezdene csapkodni és repdesni. Gyorsan felhagytam a bámulással és elmentem rendbe szedni magam. A bőröndhöz érve valami kényelmes cuccot kerestem, mert hosszú napunk lesz. Bementem a fürdőbe és vittem a piros nadrágom és egy kék I love dino-s pulcsit. Összecopfoztam a hajam és egy nagyon natúr sminket raktam fel szempilla spirált és tust használtam. Kiegészítőnek egy kétujjas kereszt formájú gyűrűt vettem fel és egy yold feliratú nyakláncot. Nem tudtam mennyit gyalogolunk ma ezért egy lapos talpú vászoncipőt vettem fel.
 Miután csekkoltam az összhatást a tükörben kimentem, de azzal a lendülettel visszafordultam, mert ki kívánkozott a tegnapi tequila.
- Minden rendben van? – jött be aggódva Louis
- Aha de ezt nem kell látnod. – mondtam és felálltam meg mosni az arcom.
- Jobb már? – kérdezte aggódva
- Hát amennyire a hányás utáni pillanatot jobbnak lehet nevezni annyira, ja. – mondtam nevetve. Láttam rajta, hogy tépelődik valamin és nem tudja, hogy mondja el. Volt róla fogalmam mivel kapcsoltba. Annyira nem voltam szét csapva, hogy ne emlékezzek a tegnapi kis kalandunkra.
- Mire emlékszel a tegnapból? – kérdezte végül Lou
- Hát az megvan, hogy elmentünk a tequiláért és minden pasi megbámult, amitől én nagyon kellemetlenül éreztem magam. És idáig van, meg hogy táncolok Harryvel és Zaynel. Itt vége mindenek. – adtam Lounak a hülyét. – Kéne valamiről tudnom? Egyébként mi történt az éjszaka? – kérdeztem még mindig eljátszva a nem emlékszem semmire.
- Semmi tényleg semmi. – mondta Lou láttam a csalódottságot az arcán és kiment. Ott álltam a fürdőszoba közepén halál bizonytalanul. Most mi van? Mit érzek? Miért volt csalódott? Ezek a kérdések cikáztak a fejembe folyamatosan.
Kimentem a folyosóra már mindenki ott volt szó szerint a 27-sek és az One Direction.
- Ti hogy-hogy jöttök? – kérdeztem a fiúktól
- Nincs programunk és gondoltuk elkísérünk titeket. Miért baj? – bunkóskodott Harry
- Nem, de fejezd ezt be mert lecsaplak. – mondtam mérgesen.
- Hú de morcos itt valaki korán reggel. – kóstolgatott tovább Niall
- Lehet nem úgy telt az éjszaka, ahogy szerette volna. - húzott tovább Harry. – Tényleg Boo Bear hol is voltál az éjszaka? – tette fel a kérdést Hazza. Nekem ott szakadt el a cérna és neki ugrottam. Marci és Louis szedtek le róla. Az égvilágon nem akartam vele semmit csinálni csak egy kicsit rá ijeszteni.
- Gi normális vagy? – sipákolt Harry
- Ne visítsál nem vagy malac sem egy szőke ku**a. Nem történt az égvilágon semmi, de remélem most felfogtad, hogy hagyjál békén. – ordítottam vele.  Ki siettem a kocsihoz ott állt George.
- Taxival megyek! – közöltem vele és leintettem egyet. Bevágódtam a hátsó ülésre és mondtam a taxis srácnak, hogy először egy Starbucksba vigyen, utána meg nem tudom, mert nem kérdeztem meg a címet, hogy hova kell menni.
- Megvárna? Csak beszaladok kávéért és jövök. Köszönöm. -  Gyorsan beszaladtam kértem 10 kávét. Elég furán néztek rám kijöttem 2 tálca kávéval és pár szendviccsel. Az eladó kapott egy autó-grammot pár lánnyal fényképezkedtem és 15 perc múlva vissza értem a taxihoz.
- Hölgyem remélem, jó oka van arra, hogy így megváratott. – mondta mérgesen a taxis. Közbe kaptam egy SMS-t Liamtól. Egy utca név állt benne és, hogy siessek. Bediktáltam a sofőrnek a címet. Mázlim volt, mert 10 percre volt a Starbuckstól a fotózás. Kifizettem a taxist és besétáltam elég rozzant volt az épület szerintem rossz helyre jöttem.
- Gi siess, mert nagyon mérges Paul. – jött ki George
- Ő is itt van? Remek. – mondtam unottan és bementem.
- Gi ugye ezeket nekünk hoztad? – kérdezte Marci
- Ja kaja a szatyorba kávé a tálcán én most megyek öltözni és a sminkeshez. – felkaptam a kávém és rohantam a sminkes szobába. Jesica gyorsan kreált nekem valami sportosabb sminket, mert az a ruha maradt rajtam, mint amibe voltam. Három órát fotóztak minket. Szeretem, ha fotóznak, de 10 től 1 ig nagyon sok.  
 - Menjünk enni, mert kajás vagyok. – mondta Nuchos.
- Oké de hova? – kérdezte Zotya
- A Nando’s ba. – kiáltotta Niall.
Beültünk a kisbuszba az a helyzet, hogy szándékosan kerültem Louist de a kocsiba mellé ültem. A telefonom csörgése szakított ki a gondolataimból Máté volt basszus a legrosszabbkor.
- Szia, baby. – köszöntem Máténak.
- Helló kicsim mizu? – kérdezte Máté
- Most végeztünk a fotózáson és megyünk kajálni.
- Hallom nem egyedül vagy.
- Ja nem itt ülnek a srácok meg a One Direction.
- Ha ezt elmondom Lilinek. – röhögött Máté
- Ott van Lili? – kérdeztem izgatottan
- Aha. Adjam? – kérdezte
- Aha. Szia Liliiiii. – visítottam egy hatalmasat.
- Csáo csajszi. Ott van Zayn? – kérdezte
- Nem is a te lennél. De ja itt ül velem szemben. Adjam? – kérdeztem Lilitől
- Zayn beszélnél az egyik barátnőmmel? – kérdeztem furán a sráctól.
- Ja persze. – mondta és oda adtam neki a telefont.
- Mi van csajszi? Csak nem a szőke herceg van a vonalba? – vihogott Harry
- Szeretnéd, hogy még egyszer a torkodnak ugorjanak? – kérdezte Hazzától Marci. Időközbe elkerült a telefon Zayntől és megkaptam.
- Lili tudom, hogy nem ez a legalkalmasabb, de most nagyon tanácstalan vagyok, és itt ül mindenki a kocsiba, de este részeg voltam és együtt aludtam Louissal és hát történ egyes más.
- Baszki lefeküdtél Louissal? – kérdezte a barátnőm döbbenten.
- Nem dehogy csak smároltunk. De most össze vagyok zavarodva. Pillangók repdesnek a hasamba, ha ránézek, vagy ha beszélek vele.
- Ez azért van, mert másnapos vagy. – mondta Lili
- Oké, de most megyek, mert azt hiszem lesokkoltam a srácokat. – elköszöntem Lilitől.
- Baby este beszéljünk MSN-en. – szólt bele Máté
- Nem tudok, mert fellépésem lesz, de most megyek, szia, puszi. – köszöntem el Mátétól is. Láttam a srácokon, hogy komoly beszélgetés lesz ebből, már aki értette. De aki nem értette az is sejtett valamit, mert a beszélgetésünkbe gyakran szerepelt Louis neve. 

1 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúúúúúú...hallod imádtam ezt a részt főleg a végét mikor a srácok kiakadtak...(mármint a 27-sek) IMÁDTAM EZT A RÉSZT!!!!! EZ VOLT A KEDVENCEM!!!!! Nagyon várom a következő részt!! xoxo:) <3

    VálaszTörlés