2013. január 16., szerda

16. fejezet

Sziasztok :) ma van egy külön kiadás :) mivel beteg vagyok ezért folyamatosan írom a fejezeteket :) Ha ma érkezik 1db komment akkor holnap jön a következő rész :) ha nem akkor Szombaton. :P Köszönöm az előző részhez a kommentet a rendszeres olvasókat és az oldallátogatókat :) A részről csak annyit mivel újra London a helyszín ezért érvénybe lép a zölddel írott szöveg magyarul van. Na ez nem túl értelmes mondat de ami zöld az magyar. :) 
Mindenkinek jó olvasást :)
Puszi Gigi




- Sziasztok srácok már nagyon rég találkoztunk mi a helyzet veletek? – kérdezte George boldogan.
- Helló már rég találkoztunk. Semmi extra nincs velünk. Mi lesz a mai program? – kérdezte Marci közbe pedig jól hátba verte Georgot.
- Nem mehetnénk már? – kérdeztem idegesen.
- Gii légy szíves várj. – kiáltott utánam Max. – Ezt nem hiszem, miért nem tudom lekoptatni. Nem fogja fel, hogy hagyjon békén. – mondtam idegesen a srácoknak. Persze ezen mind elkezdtek röhögni. George pedig nem értette, mert elég furán nézett.
- Gi kérlek! – ért ide Max és elkapta a csuklóm, hogy még véletlen se tudjak elmenni.
- Nem vagyok rád kíváncsi. Úgy, hogy leszel olyan kedves és elengedsz? – kérdeztem dühösen Maxtól.
- A helyedbe elengedném. – szóltak rá a fiúk. Zotya már meg is indult felé de Rupi és Nuchos megfogták.
- Csak bocsánatot akartam tőled kérni a múltkori kiabálásomért. – kért bocsánatot Max
- Oké, de most már elengednél? – kérdeztem a fiútól.  Rögtön elengedte a kezem és kisiettünk a fiúkkal a kocsiba. Egy fekete kisbusz várt minket.
- Először meglátjuk Mr Smitht és Mr Mckortot. – mondta George.
- Zsír már úgy is olyan rég láttam a két öregfiút. – röhögött fel Nuchos.
                                                xx Louis szemszöge xx
- Haver elég ramatyul festesz. – mondta Zayn és lehetett érezni a hangjában, hogy tényleg aggódik. Itt ülök a sminkes székbe és várom az interjú kezdetét, ami 30 perc múlva kezdődik. De mire Jesica arcot varázsol nekem. A tükörből egy ismeretlen férfi néz vissza rám nem a régi Loius. Beesett arc, karikás szemek. A szemem alatt nem táskák vannak, hanem rendes bőröndök. Szörnyen nézek ki.
 - Lou min gondolkozol ennyire? – kérdezte Liam
- Semmin. Csak nincs kedvem ehhez az egészhez most. – válaszoltam unottan. Az igazság az, hogy az elmúlt időbe semmihez nem volt kedvem. Mindenki azt találgatja, hogy miért nézek ki így. A címlapokon az szerepel „Louis Tomlinsont megviselte a szakítás!” De tudom és a srácok is tudják, hogy nem az visel meg. Eleanor nélkül jól megvagyok, beszélünk a mai napig, de már csak barátként.
- Lou tudod, van az a mondás meglátni és megszeretni. – mondta Niall és közbe hátba veregetett.
- Igen tesó tudom. – mondtam szomorúan. Még én se akartam bevallani magamnak, sőt igazából Zayn haverom döbbentett rá, hogy szerelmes vagyok, de most igazából. Mióta elment nem tudok enni, aludni és az életkedvem is elment. Nem tudom, mikor jönnek vissza Londonba, de már nagyon hiányzik. És ez a legdurvább az egészbe mivel még jóformán nem is ismerem, de már szerelmes vagyok. Az egész szünetbe az volt a legjobb pillanat mikor beszéltünk telefonon. Minden szabad gondolatomat ő köti le.
- Oké szívem kész vagyunk. – mondta mosolyogva Jesica.
- Köszi Jess már kezdek hasonlítani a régi magamra.
- Hey nyuszi fiú nagyon dögös, vagy de mondok neked még valamit, amitől ki fogsz ugrani a bőrödből. – jött be a sminkes szobába röhögve Harry
- Na, mond Hazza. Nem hiszem, hogy bármi is feldobna. – közöltem unottan fürtös barátommal.
- Hidd el ez érdekelni fog. Most küldött egy SMS-t Paul, hogy most szállt le a gépük Londonba és útba vannak a Sony székháza felé. – mondta vigyorogva Harry
- Hogy mii? – csúszott fel 2 oktávot a hangom.
- Jól hallottad. Úgy hogy ha itt végzünk, akkor meglátogathatod a szíved asszonyát. - most már szabályosan vihogott Harry.

Az interjú eszméletlen sokáig tartott. Pedig csak 1 óra volt de nem bírtam a műsorvezetőre koncentrálni aki végig flörtölni próbált velem. De engem csak egy dolog foglalkoztatott, hogy durván 1 óra múlva láthatom.

                                                xx Gigi szemszöge xx

Megérkeztünk a gigantikus épület elé ahol vagy 100 fotós és rajongó várt minket. Kiszálltunk a kocsiból és autógrammot kezdtünk el osztogatni és fényképezkedtünk a rajongókkal. Nagy sikításra figyeltem fel Marci épp egy bugyit írt alá és visszaadta boldog tulajdonosának.
- Látom Marcika neked összejött az élet.  – kiáltotta el magát valahonnan Rupi.
- Hát barátom nem sűrűn írok alá szexy csajok bugyiját. – szólt vissza Marci. Mind az öten erre a kijelentésre iszonyú röhögésbe törtünk ki. George és pár biztonsági őr jött a segítségünk re. Felmentünk az emeletre és a szőke recepciós bekísért minket Mr Smith ékhez.  
- Szép jó napot gyerekek. Hogy telt a szünet? – érdeklődött Mr Smith
- Szép jó napot magának is. – röhögte el magát Nuchos
- Helló Helló Helló – jött be kicsit mérgesen Paul. – Szóval kezdem, az elejéről gyors leszek, mert sietek. Először is holnap fellépésetek van az új dalotokkal egy kis étteremben. Nem kell nagyon kiöltözni. Lenyomjátok azt az egy számot és kész ez van este délelőtt fotózásra mentek utána turné megbeszélés van. Van kérdés? Nincs kérdés.
- Ööö ez így mind holnap? – kérdeztem
- Igen kicsi szívem holnap. George megy értetek mindig. Ma szabadok vagytok, de ne csapjátok szét magatok este, mert 10 re a fotózáson kell lenetek. – mondta Paul
- Rendben asszem így minden világos. – röhögött Rupi. Közben nyílt az ajtó és az One Direction lépett be.
- Hellósztok. – kiáltották el magukat. Mindenkit üdvözöltem és rá jöttem Máténak nem írtam ezért gyorsan kiszaladtam a folyosóra.
- Szia kicsim most értetek oda? – köszönt Máté
- Szia baby. Hát nem egészen már egy órája itt vagyunk, de akkor káosz volt, hogy most tudtam csak szólni. Már túl vagyunk egy megbeszélésen holnap fotózásra megyünk, valamelyik tini lap címlapján leszünk. – meséltem vidáman Máténak.
- Ez tök jó és szerinted itt is láthatjuk? – kérdezte Máté
- Hát azt nem tudom, de elküldöm majd a képeket. De most mennem kell, mert szétszedik ezek a barmok a stúdiót. Szia halnap majd beszélünk. – köszöntem el a barátomtól.
- Szia kicsim holnap majd én hívlak. Hiányzol már most. – köszönt ő is. Elraktam a telefonom és visszamentem a fiúkhoz. Bent nagy káosz volt mindenki Niallen röhögött, aki akkor mászott ki a keverő pult alól. Végig néztem a társaságon és azon agyaltam -Ezek mikor nőnek fel? – Találkozott a tekintetem Louiséval. Olyan meg gyötörtnek láttam, de mégis annyi szeretete sugallt ez az ember.
- Mi van Gi? Már megint a szőke herceggel beszéltél? – kérdezte röhögve Nuchos.
- Nagyon vicces vagy és képzeld igen. – mondtam Nuchosnak mérgesen és leültem Louis mellé.
- Helló répafiú, na, mi a helyzet? – kérdeztem tőle.
- Semmi különös. Miről beszéltetek Nuchossal? – érdeklődött Lou
- Nem lényeg. Csak szeret piszkálni. De tényleg mi van veled, mert szörnyen festesz. Baj van?- kérdeztem aggódva.
- Nem most már nincs. Csak……… szerelmes vagyok. – mondta ezt Lou amin én nem kicsit döbbentem meg. Körbe néztem és mindenki minket figyelt a srácok tök komolyan a reakciómat nézték.
- Hát ez tök jó. És ki a szerencsés lány? – kérdeztem meg gyorsan.
- Srácok mi lenne, ha elmennénk ma valahova bulizni? Megünnepelnénk, hogy megint itt vagytok Londonba. – vágott gyorsan közbe Zayn. Amit nem teljesen értettem. Elég furák a fiúk. Na mind egy lehet, hogy csak én lettem hülye.
- Oké akkor partizzunk ma egyet. – kiáltott fel Rupi.
Elindultunk a hotel felé mind a tízen. A fiúk is ugyan abba a hotelba lesznek a jó öreg Savoyba.
- Ugye tudod Gi, hogy megint egymás mellet lesznek a szobáink. – kacsintott rám Harry.
- Óh, szivi nem foglak meglátogatni titeket. – mondtam röhögve Harrynek.
- Kár, pedig ha tudom, hogy jössz akkor rajtam se lesz annyi ruha. – kacérkodott Harry. Nem válaszoltam neki semmit csak becsuktam az ajtót. Bent gyorsan befeküdtem a kádba és felhívtam anyujékat, hogy minden rendben. Miután 1 órát áztattam magam a bőröndömhöz mentem és valami merész disco ruhát választottam magamnak. Egy fekete ruha mellet döntöttem, aminek a háta teljesen szabad a szoknya és a felső rész elől egy háromszögformába kapcsolódnak.
   A ruha után már csak cipőt kellet keresnem magamnak. Egy bézs nem túl feltűnő magas sarkút választottam magamnak. A sminknek egy nagyon alap sminket használtam egy aranyszínű szemhéj púdert raktam fel.  ( smink: Kivasaltam még gyorsan a hajam és megnéztem magam a tükörbe milyen lett az összeállításom.  Elég merészre sikerült az már biztos. Átmentem a fiúk szobájába, de nem volt ott senki. A következő lehetőség hogy kan bulit tartanak Harryéknél ezért át néztem oda is. Bekopogtam és közben lejjebb húztam a ruhám, mert nagyon felcsúszott.
- Azt a mindenit. – füttyentett közbe Harry és beengedett.
- Csukd be a szád Harrold. – szóltam neki nevetve.
- Gi ugye tudod, hogy nagyon durván szexi vagy. – mondta nyál csorgatva Zayn.
- Én visszaküldenélek átöltözni. – mondta mérgesen Zotya.  
- Ne csináld már a cirkuszt. Nem lesz az égvilágon semmi baj. – vagyis remélem. tettem hozzá az utolsó mondatot magamba.
- Most szóltak, hogy a limuzin a hotel előtt van. – jött be a szobába Louis. De ahogy meglátott meg torpant rögtön és vagy 5 percig rajtam legeltette a szemeit. Lehet, hogy mégse volt túl jő ötlet ez a ruhaválasztás.
- Gi…………. ugye tudod, hogy nagyon durván jól nézel ki. – jött közelebb Louis aki már jobb színben volt mint délután és adott egy puszit az arcomra. 

1 megjegyzés:

  1. Szia! ÚÚÚÚÚÚ..... Nagyon tettszett ez a rész!! Nagyon várom már a kövit!!:DD NAGYON GYORSAN HOZD AZ ÚJ RÉSZT!!!!!! Én megbolondulok hogyha sokat kell várni!! :PP :)) *-*

    VálaszTörlés