2013. február 9., szombat

21.fejezet

Sziasztok :) Meghoztam az új részt :) Kicsit sajnálom, hogy nem jött össze a 3 komi de nem baj. Lányok köszönöm a komikat :) nagyon örültem nekik. Az oldallátogatók meghaladja a 700-at és a rendszeres olvasókat is nagyon köszönöm. Remélem tetszik nektek a rész :) 
Jó olvasást mindenkinek. Puszi Gigi :) 






Reggel Lou karjaiban ébredtem. Annyira édes volt este. Nem tudom, hogy mit érzek, talán mégis szerelmes vagyok Louisba? Lehet. Ha megkérdezné, hogy szeretnék-e a barátnője lenni nem tudom, mit mondanék. De az biztos, hogy érzek valamit és bevallom őszintén félek tőle. Gyorsan adtam egy puszit Louis arcára és elindultam felöltözni. Egy fekete cicanacit vettem fel csillogós felsővel és egy bőrdzsekit választottam hozzá. Kiegészítőnek csak egy fülbevalót használtam. Egy fekete bakancsszerű magas sarkút vettem fel. Össze fogtam hátul a hajam és kisminkeltem magam fekete füstös szemeket csináltam és egy kis szájfényt raktam fel. Mikor késznek nyilvánítottam magam kimentem.
   
Kint Louis ébredezett, de látszott rajta, hogy nincs sok kedve felkelni. Amikor meglátott csak szélesen elvigyorodott és azt mondta.
- Gi nagyon szép vagy. – annyira aranyosan mondta, hogy majdnem elolvadtam.
- Köszönöm. – mosolyodtam el. Lou felkelt az ágyból és jött felém én automatikusan hátráltam, de eljött az a pillanat, amikor a fürdőszoba ajtó és Lou közé szorultam. A szívem elkezdett hevesen verni a vér csak úgy zubogott a fülemben.
- Ne izgulj ennyire. Nem foglak megenni. Csak megkóstollak. – mondta nevetve Louis. Egyre közelebb és közelebb jött az utolsó pár centinél egyszer csak elmosolyodott és felegyenesedett. Én ott álltam totál megsemmisülve kivörösödött arccal. De gyorsan kapcsoltam. A nyaka köré fontam a kezem és magamhoz rántottam. Vad forró csókba forrtunk össze. Majd levegőhiány miatt szétváltunk de Lou nem tétlenkedett addig sem a nyakamat kezdte csókolgatni és benyúlt a pólóm alá. Én beletúrtam a hajába és szorosabban öleltem.
Kopogás hallatszott és gyorsan szétrebbentünk. Majd Zayn nyitott be.
- Helló csak nem rosszkor? – húzogatta a szemöldökét Zayn. Végig néztem magunkon Lousinak össze van kócolva a haj de ezt belehet annak tudni, hogy most kelt fel bár az idióta vigyorgása nem teljesen arra utal. Rólam már nem azt lehet elmondani, hogy most keltem fel kivörösödött arc, félre csúszott felső.
- Ha nem bánjátok, akkor most megyek, lezuhanyozom. – köszönt el Louis egy gyors puszit kaptam az arcomra és kiment.
- Na, mi a helyzet Gi? Bevallottad magadnak, hogy szerelmes vagy? – kérdezte Zayn
- Zayn ne akard, hogy itt hagyjalak. – mondtam mérgesen.
- Nyugi baby! Csak azért jöttem, mert menni kell próbára. - mondta Zayn. Én gyorsan előkerestem egy fekete táskát és egy napszemüveget. Kimentünk az előtérbe már mindenki ott volt. Igazam volt tegnap Harryvel kapcsolatba semmi nem látszódik az orrán. Útközbe Mátéval beszéltem telefonon. Láttam Louison, hogy ez nem tetszik neki. Küldtem egy biztató mosolyt Louis felé és ő viszonozta is bár nem tűnt túl őszintének az ő mosolya. Kiszálltunk a kocsiból és befelé mentünk a próbaterembe.
- Milyen jó, hogy nem fedezték még fel a próbatermünket. – mondta Rupi.
- Ne, hogy azt hidd, figyeld meg idők kérdése és majd alig tudunk kiszállni a kocsiból. – válaszolt neki Niall
Majd 4 óra próba után fáradtan rogytam le az egyik sarokba. Felváltva táncoltunk, míg az 1D táncolt addig mi vagy is én pihentem aztán csere. A tánc nagy részét nekem kell betanulni és a táncosaimnak, mert a fiúk a zenészek. Nagy mélázásomból Paul zökkentett ki mikor berontott a próbaterembe épp kiabált valakivel telefonon keresztül.
- Srácok a délutáni próba elmarad, mert négy órától divatbemutatóra mentek. Utána 1D nektek interjútok lesz Ellivel. – itt Paul rám nézett. Én már akartam volna valamit kérdezni mikor Nuchos közbe szólt.
- Igen Gi ez egy puccos cucc lesz, szóval öltözz ki. – mondta röhögve és lepacsizott a többi sráccal. Paul csak bólintott és ment is kifelé intézni valamit. Mi még megálltunk kajálni egy Nando’s ba.
- Niall megint feleszi az étlapot. – mondta unottan Harry
- Az ott Robert Pattinson? – sikkantottam fel
- Mi? Hol? Vigyázz Bella megmentelek! – kiáltott fel Louis és elszaladt. Mindenki szakadt a röhögéstől. Mikor kihozták a kaját visszatért a mi Edwardunk is. Niallnak oda kellet még egy asztalt tolnia hozzánk, mert nem fért el az asztalon az a kaja mennyiség, amit ő evett. Miután mindenki megette, amit rendelt még gyorsan beugrottunk egy Starbucksba. Addig nyivákoltam egy kávéért, míg végül megenyhültek a fiúk. A Savoyhoz érve mindenki ment a saját szobájába készülődni. Én engedtem egy kádforró vizet, hogy ellazítsam az izmaim a hosszú próba után. Bedugtam a fülembe az MP3 lejátszóm és Floridát hallgattam. Egy órát fürdés után ott álltam a bőröndöm mellett és a tökéletes ruhám kerestem.  Nagyon nem sikerült a válogatás. Végül egy fekete gatya és egy fekete ujjatlan mellet döntöttem és egy bézs blézert választottam.

Kopogást hallottam.
- Gyere! – kiáltottam el magam. Az öt fiú ott állt előttem egy farmerbe félmeztelenül. Két vagy több inggel a kezünkbe.
- Nuchos neked inkább a világoskék. Rupi fehér és neked is Zotya. Marci hát mind a kettő jó, amelyiket szeretnéd. Nyakkendőt fel ne merjetek venni. – mondtam nekik.
- Gi úgy nézel ki, mint a nagymamám. – röhögött fel Nuchos és kiment. Ezzel a beszólással nem sokat javított az egómon. Neki estem még egyszer a bőröndöm túrásának. Az ágyra pakoltam még ki a ruhákat mikor bejött Louis és Zayn.
- Halihó. Gi egész jó. – mondta Zayn és közbe furán mérgetett.
- Nekem tetszik. – mondta Louis, de láttam rajta, hogy nem tetszik nekik a ruhám. Nem értem miért nem szerintem nem volt olyan rossz. Majd kiválasztottam a megfelelő darabokat és bementem a fürdőbe átöltözni.
Próbáltam kevésbé öregesen felöltözni. Egy baba rózsaszín ruhát választotta arany kiegészítőkkel és egy szandállal. Ebbe a ruhába tuti meg fogok fagyni.  
   
Egy egyszerű fekete sminket tettem fel.

A hajamba laza loknikat csináltam. Miután késznek nyilvánítottam magam kimentem a szobába. Már csak Louis ült az ágyamon. Mikor meglátott odajött hozzám szorosan átfogta derekam és megcsókolt. A homlokát a homlokomnak támasztotta.
- Mikor fogsz erről leszokni. – kérdeztem vigyorogva.
- Őőőőő….. azt hiszem soha. Nagyon gyönyörű vagy. – mondta mosolyogva.
- Ez jobb, mint az előző? – kérdeztem
- A másik is jó volt, de túl komoly volt hozzád. – válaszolt vigyorogva. Belé karoltam és lefelé indultunk. A többiek kint vártak az előtérbe. Kint két limuzin várt minket az egyikkel mi a másikkal a fiúk mennek. Beszálltunk a limóba.
- Gi ideges vagy? – kérdezte Marci.
- Igen eléggé még sose voltam ilyen helyen. Nem tudom, mit kell ilyenkor felvenni. Mit fognak szólni a ruhámhoz. És mi fog ott történni.  – kezdtem az aggodalmam sorolni a fiúknak.
- Nyugi itt leszünk, mi négyen senki nem beszél Magyarul és ennek most ki fogjuk használni az előnyeit. Azon röhögünk, akin csak akarunk. – próbált felvidítani Rupi. Az út többi része csendben telt. Mikor odaértünk a Hilton-hoz, mert, hogy ott tartották a divatbemutatót. A kocsiba ücsörögtünk még egy kicsit, mert meg kellet várni, míg az 1D bemegy.
Mikor kiszálltunk volt ott minden a kordonokkal elkerített fotósok és újság írok, rajongók, vörös szőnyeg volt végig. Nagyon tetszett. Marciba és Nuchosba karolva mentem előre. Ami túlzás mert minden 10. méteren megálltunk a fotósoknak mosolyogtunk integettünk és aláírást osztottunk. Mikor beértünk a szememmel kerestem a srácokat, de nem találtam őket. Viszont olyan hírességeket láttam, mint Rihanna, Avril, Katy Perry, Justin Bieber, Beyonce, Jay-Z és még sokan mások. Készítettek velünk még egy pár interjút és lefotóztak majd bemehettünk a nagy terembe. Az első sorba kaptunk helyet a kifutó közepénél. A híresebb emberek illetve a fotósok és a divattervezők a kifutóval szembe foglaltak helyet vagy az első részénél.
Marci és Nuchos között foglaltam helyet. Előttünk a kifutó másik oldalán pedig az 1D ült. Velem szembe pont Zayn. Zayn mellet Harry, Liam, Niall és a balján pedig Louis. Louis mellett ült egy vörös hajú csaj ami nekem nem tetszett annyira.
- Mi van Gi csak nem féltékeny vagy? – kérdezte Marci
- Nem dehogy is. Csak………Ki az a nő ott Louis mellett? – nem bírtam palástolni a felháborodottságom. Persze ezen a fiúk jót szórakoztak.
- Nem nagy ügy nézd, meg már megy is el. – erre a mondatra oda néztem és a csaj akkor állt fel mellőle és egy puszit adott a nyakára!! Ezen tök kiakadtam ne mondogassa nekem, hogy ilyen szép vagyok meg olyan szép, ha ilyen vörös hajú csontkollekciókkal enyeleg.
- Vagy még is. – kontrázott rá Nuchos.
- Nem érdekel! Nem vagyok, a barátnője szóval nincs, miért haragudjak rá. – próbáltam magam kimenteni, valahogy de még mélyebbre sűlyedtem. Még félve oda pillantottam, de nem sokáig épp összeröhögött valamin a mellette ülővel. De Zayn tekintetét elkaptam én rámosolyogtam bizonytalanul és ő biccentett egyet. Majd Loura nézett és felém mutatott. Én rögtön elfordítottam a fejem és adtam Marci arcára egy puszit.
- Ezt most miért kaptam? – kérdezte értetlenül.
- Csak néz ide és mosolyogj. – válaszoltam
- Nem vagy egy kicsit szánalmas? Már nem azért ne velem tedd féltékennyé Louist a csávó az óta beléd van esve amióta meglátott ezt még a vak is látja csak te nem. Te is szereted, de nem mered bevallani magadnak. Inkább sírsz, meg elfutkorászol, mindenfele utána meg együtt töltitek az éjszakát. Most meg féltékennyé akarod tenni velem? Ne legyél buta! Inkább Nőj fel. Hol van az-az életvidám nagyszájú teszek más véleményére csaj? Mert nem itt az biztos. – oltott le Marci nagyon durván. Még jó, hogy nem hallotta senki. Inkább nem értette.
- Nem kedves Marci itt ül melletted. Nem volt az elég neked mikor orrba vágtam Harryt? – mondtam dühösen de mégis ügyelve arra, hogy a körülöttünk lévők semmit ne érzékeljenek belőle.  – Azt még nem vettétek észre, hogy az utóbbi időben csak baszogadtok. Mindenért kapok. És nem lehet veletek őszintén beszélni csak veszekedni. Zayn az aki meghallgat és segít nem ti pedig fordítva kéne lenni ha jól sejtem.
- Nem Gi! Mi próbáltunk veled beszélni. De az nem hatott rád csak az, ha jól beégetünk, akkor mindig valamiért észhez térsz. – Marci teljesen jól levágta a dolgokat. Már megint.
- Ne hari idióta vagyok. A divatbemutató végén beszélek Louissal. – kértem tőle bocsánatot. Persze szembe velünk az 1D ezt mind végig nézte ők persze látták, hogy balhé van.
- Nem gáz! Na, nézzük a csini csajokat. – mondta Marci és játékosan vállba boxolt. A divatbemutató nem volt olyan rossz, de jó se a fiúkkal nagyokat röhögtünk kihasználva azt az előnyt, hogy nem értenek a körülöttünk lévők semmit. A kifutón egyszer csak megjelent az a vörös buksza aki Lou nyakát csókolgatta. Szúrós szemmel követtem a csajt végig. Mikor Lou elé ért küldött neki egy puszit utána meg totyogott vissza a színfalak mögé. Alig vártam, hogy vége legyen ennek az egész műsornak. Mikor bekövetkezett ez a pillanat nagy mosollyal az arcomon elhagytuk a nagytermet és kifelé vettük az irányt. El akartam köszönni a fiúktól és sok szerencsét kívánni nekik Ellihez.
- Sok sikert, és ha lehet, üssétek ki a csajt. – mondtam a fiúknak és közbe Harryre vigyorogtam. – Louis merre van? – kérdeztem még gyorsan.
- Azt hiszem még a nagy terembe. – válaszolta Niall
- Majd én kihívom. – ugrott oda gyorsan Zayn.
- Nem kell, köszi, megy magamtól is. – válaszoltam és meg sem vára mit reagál erre elindultam befelé. Ott megdöbbentő látvány fogadott. Lou megint a vörös csajjal volt és ott ölelkeztek. Itt megint eltört a mécses és potyogó könnyekkel sétáltam kifelé olyan „ szarúl de büszkén” menésem volt. Kint vártak a fiúk.
- Gi figyelj ez nem az, aminek látszik. – mondta Zayn.
- De pont az aminek látszik. Nem hibáztatom őt mert igaza van egy idióta vagyok. Rájöttem szerelmes vagyok a répaimádó gyönyörű szemű szépfiúba. De elrontottam a dolgot. – válaszoltam szomorúan.
- Töröld meg a szemed és ne sírj, mert megint jönnek majd az idióta kérdések. Menj haza pihenj le és nézz minket ma a TV-be. – kacsintott rám Harry.
- Tudsz te jó fej is lenni, ha akarsz. – mondtam mosolyogva.
- Ja de csak azért mert már nem bírom, hogy itt szenvedtek nekünk. Miért nem tudjátok elintézni a dolgokat rendesen, mint a többi ember. – sóhajtott Harry. Megölelt és mondta, hogy menjünk. Mi szót fogadtunk beültünk a limóba. A szállodánál egy csomó fotós várt és rajongó. Nagyon kedvesek voltak mindenki megdicsért milyen csinos vagyok, és csak úgy sugárzok. Gondoltam magamba. – Ilyen, ha sugárzok? Akkor milyen, ha tényleg nincs problémám. – na mind1. Vagy egy órán keresztül kint beszélgettünk a rajongókkal és fotózkodtunk velük. Eszméletlen aranyosak a rajongók egy csomó jókívánságot mondtak és megígérték, hogy az összes koncertünkön ott lesznek. Viszont már későre járt az idő ezért elköszöntünk tőlük és bementünk, mert kezdődik a műsor.
- Na pussz majd reggel találkozunk. – köszöntem el a srácoktól.
- Hay, ha valami gáz van, gyere át nyugodtan. – mondta Zotya.
- Mindenféle képp. – mondtam és bementem. Gyorsan bekapcsoltam a TV-t. Már ment a műsor. A fiúk nagyon profin válaszolgattak. Semmi olyat nem mondtak, amit ki tudott volna forgatni a műsorvezető. Azt észrevettem, hogy Elli folyamatosan szemezett Loissal és lehet, paranoiás vagyok de ez így volt.  Épp Elli kérdezett.
„ – És fiúk mi a helyzet a lányokkal? – kérdezte vigyorogva Elli.
- Meg vannak. – röhögött Harry.
- Zayn minden rendben Perrievel? – kérdezte Elli”
- Teljes mértékbe. Boldog párkapcsolatba éllek az én szerelmemmel. – ez elég nyálasan hangzott, de mindenki tudta, hogy ezzel Zayn mit akar nyomatékosítani.  Megint jöttek az úgy nevezett rutin kérdések és utána Elli mondta:
„- Most pedig jöjjön az One Direction a……..-  itt Louis közbe szólt.
- Az I Wish következik és szeretnénk egy olyan személynek küldeni ezt a dalt, aki ma nagyon félre értett valamit. Megvársz Otthon? Szeretlek” – mondta Louis a mikrofonba. Igen az utolsó mondatot magyarul. Alig hittem a fülemnek. Louis magyarul??? Teljesen ledöbbentem. Mikor vége lett a számnak át rohantam a fiúk szobájába.
- Hallottátok vagy csak én bolondultam meg? – kérdeztem a fiuktól.
- Jól hallottad. – vigyorgott Rupi.
- Ez a ti művetek? – kérdeztem.
- Sok munkákba telt mire rendesen kimondattuk vele ezt a három szót, de elértük a hatását. – röhögött Marci és lepacsizott Nuchossal.
- Ezt nem hiszem el. Ti szervezkedtetek a hátam mögött? Köszönöm! – mondtam végül és átrohantam a szobába. Bedugtam a fülembe az MP3-mam és Bruno Mars és Lil Wayne Mirror c. számát hallgattam és énekeltem közbe. Egy fél órát ücsörögtem a kádba, de mikor kellő képp kiáztam kiszálltam a kádból. Gyorsan felöltöztem és kifésültem a hajam. Azt néztem, hogy jobb, ha kiengedem, vagy ha össze fogom. Végül az előbbi mellet döntöttem és hagytam, hogy a hosszú barna hajam eltakarja a vállam. Mivel nem voltam álmos bekapcsoltam a laptopom pont Lili fent volt és beszélgettünk. Elmeséltem neki az egész sztoryt attól kezdve, hogy szakítottunk Mátéval. Mondta, hogy szurkol nekem és Louisnak. Egy óra beszélgetés után mondta, hogy mennie kell, mert holnap neki suli van.
Már nagyon laposakat pislogtam még rá néztem az órára és 10 órát mutatott onnantól film szakadás. Valószínű elaludhattam, mert arra keltem, hogy valaki megsimogatja fejem. Nem nyitottam ki a szemem csak megfordultam és megfogtam a kezét. Kinyitottam a szemem és homályosan, először de utána annál tisztábban Louist láttam.
-  Ne haragudj nem akartalak fel kelteni. – mondta aranyosan.
- Ne örülök neki, mert meg akartalak várni. Csak bealudtam. Bocsi. – néztem rá bűnbánó fejjel.
- Ne butáskodj. Azt hittem korábban érünk vissza és tudunk beszélni. – mondta Lou
- Most is tudunk beszélni. – válaszoltam neki
- Haragszol rám? – kérdezte Louis
- Nem inkább magamra haragszom. – válaszoltam
- De miért magadra? De mielőtt válaszolnál, elmondom, hogy amit láttál a divatbemutatón az félre értés volt, vagyis nem, de a lényeg nem érdekel az a lány lezártam vele ott a dolgot. Viszont te annál inkább érdekelsz. Nem tudom, hogy adjam, még a tudtodra szerelmes vagyok beléd az első perctől fogva. – vallott szerelmet Louis
- Annyira sajnálom, hogy nem vettem észre időbe a jeleket. Kellet egy két hátsón rúgás, hogy rá jöjjek, érzek én is valamit. Először azt hittem ez az érzés a másnaposság miatt van, de rá jöttem, hogy nem. Este azt hittem végleg elveszítelek. Csak magamat okoltam miatta nem téged, de amikor a TV-be magyarul beszéltél tudtam, hogy én is szeretlek. Nem követem el még egyszer azt a hibát, hogy elvesztek egy olyan fiút, akit szeretek. – túlestem a nagy vallomáson. Meg könnyebbültem. Most már tudom a kérdésre a választ szerelmes vagyok Louisba nem félek bevallani magamnak. Ha meg kérdezné lennék-e a barátnője arra is tudnám már a választ.
- Gi annyira régen vártam már ezt a pillanatot. De most feltenném azt a kérdést, hogy lennél-e a barátnőm? – mintha a gondolataimba olvasna.
- Én már tudom rá a választ, de ne felejtsd el, hogy elvileg van barátom. A válaszom természetesen igen. – mondtam mosolyogva. Louis próbált közelebb hajolni, de én az ujjammal visszább toltam.
- Gi tudom. Nagyon, de nagyon boldog vagyok, hogy végre mellettem vagy. Viszont most jön az a kényes téma, hogy mi legyen a nyilvánossággal?
- Nem akarlak megsérteni, de ezt tartsuk még titokba. Nem akarom, hogy ezen csámcsogjon a fél világ. Majd, ha úgy érezzük, akkor beszéljünk a nyilvánosság dologról. – mondtam kicsit félve.   
- Rendben nem sértesz meg szeretném, ha megbíznál bennem és mindent elmondanál. – mondta mosolyogva majd közelebb hajolt és meg akart csókolni, de én még az utolsó pillanatba felegyenesedtem. Most visszakapta a múltkorit.
- Szeretnéd, ha itt aludnék? – kérdezte mosolyogva.  
- Szeressem? – kérdeztem vissza
- Te tudod. – mondta mosolyogva.
- Rendben, de nagyon siess. – mondtam neki nevetve.
Louis 20 perc múlva egy pizsama nadrágba jött be a szobába. Levegőt is alig tudtam venni a látványtól. Izmos kockás has, feszülő mellizmok nagyon szexi volt. Lou leült az ágyam szélére és mutatta, hogy menjek közelebb. Én, mint a jó kislányok engedelmeskedtem neki és beültem az ölébe úgy, hogy egymás felé néztünk. Szorosan megöleltem és az arcom a vállába fúrtam. Eszméletlen jó illata volt. Teljesen beszédültem tőle.
- Lou nem akarom azt a hibát elkövetni, hogy elsietjük a dolgokat. – mondtam úgy, hogy még az arcom a vállába volt rejtve. Lou nem mondott semmit csak meg simogatta hátam. Mivel nem válaszolt úgy gondolom, ösztökélem egy kicsit ezért megharaptam a fülcimpáját és lefelé húztam az alsó ajakam a nyakán. Erre ő megborzongott.
- Nehéz lesz nem elsietni ezek után. – mondta kissé rekedtesen. Közelebb húzott a szájához és hosszasan megcsókolt. Ebbe a csókba minden benne volt amin érzelmileg átmentünk az elmúlt  időben.

- Aludjunk, mert holnap kemény napunk lesz. – suttogta a fülembe Louis. Kiszálltam az öléből és felmásztam az ágyra. Lou mellkasára feküdtem és ő szorosan átkarolt. Az I wish-t dúdolta nekem úgy aludtam el. 

3 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon de nagyon tetszett ez a rész!!*-* nagyon vártam már hogy végre összejöjjenek :DD és végre valahára :)) eszméletlenül imádom a sztorid és nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a következő részben!! gyorsan hozd!!! xoxo<3

    VálaszTörlés
  2. Köszi köszi :) mindent tényleg :) örülök, hogy tetszik :) jövőhét szombaton jön a kövi rész :)

    VálaszTörlés
  3. uristen!:o végre összejöttek! siess:) :*

    VálaszTörlés